FA Men Attraction Force 150 ml

Kód: 2D1623
1 hodnocení
Značka: Schwarzkopf
39 Kč 32,23 Kč bez DPH
Skladem na prodejně
Můžeme doručit do:
19.11.2019

Objevte sílu přitažlivosti a svěží vůně, která trvá.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Chcete se cítit přitažlivě? Vstupte do každého dne s pánským deodorantem FA Men Attraction Force a zažijte pocit atraktivity a dlouhotrvající svěžesti. Deodorant bojuje proti bakteriím a zajišťuje spolehlivou ochranu před tělesným pachem, která působí po dobu až 48 hodin. Složení je maximálně šetrné k vaší pokožce a neobsahuje žádné hliníkové soli. Objevte sílu přitažlivosti a svěží vůně, která trvá.

Doplňkové parametry

Kategorie: Pánské
Hmotnost: 0.122 kg

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

Přesně před 120 lety, v roce 1898, vynalezl Hans Schwarzkopf na tehdejší dobu velmi průkopnické produkty péče o vlasy. V roce 1930 začal spolupracovat s kadeřníky a kadeřnickými salony. To byla první vlaštovka, která dávala tušit vznik vlasové kosmetiky přímo na míru kadeřníkům, značky Schwarzkopf Professional. Ta oficiálně rozšířila značku Schwarzkopf v roce 1997.

Hans Schwarzkopf

 

O zakladateli – Kdo byl Hans Schwarzkopf?

Hans Schwarzkopf se narodil v roce 1874 v Gdaňsku, na území dnešního Polska. Vystudoval lékárnictví a otevřel si malý obchůdek v Berlíně. Roku 1903 vytvořil úplně první suchý šampon na světě. Následoval první lak na vlasy a také barvy na vlasy, které zaznamenaly mezinárodní ohlas.

Dnes značky Schwarzkopf i Schwarzkopf Professional patří do rodiny společnosti Henkel.

Zásadní milníky v historii značky Schwarzkopf

První suchý šampon Schwarzkopf

1898
Hans Schwarzkopf, chemik a lékárník, otevírá obchod „Barvy, drogerie a parfémy“ v Passauer Straße v Berlíně-Charlottenburgu.

 

1903
Hans Schwarzkopf uvádí na trh pudrový šampon. Za sáček se platilo 20 německých „feniků“ (haléřů). „Šampon s černou hlavou“ se rozpouštěl ve vodě a okamžitě se stal senzací a mnohem oblíbenějším než tehdy dostupná tuhá vlasová mýdla.

1927
Trénink pro kadeřníky od SchwarzkopfUvedení prvního tekutého šamponu na evropský trh.

1933
První nezásaditý šampon bez mýdla je na světě: „Onalkal“ je považován za prototyp všech moderních šamponů. Kromě vlasové péče se také rozšiřuje řada ondulovacích produktů.

1947
Pod názvem „Onaltherma“ uvádí Schwarzkopf první produkt pro ondulaci za studena. Přípravek vytváří vlny, aniž by bylo třeba použít teplo.

1949
Barvy IgoraSchwarzkopf s velkým úspěchem uvádí na německý trh „Schauma Creme-

Schaumpon“ v tubě.

1955
Vítr už pro účes neznamená hrozbu – je tu „Drei Wetter Taft“, lak na vlasy. V zemi, která slaví poválečný „Wirtschaftswunder“ (ekonomický zázrak), vzniká dokonce nové sloveso: „taftovat“ neboli nasprejovat vlasy lakem.

1960
Vzniká vlasová barva Igora Royal, která patří mezi

ústřední produkty Schwarzkopf Professional do současné doby.

1968
Schwarzkopf uvádí na trh „Palette Color Shampoo“. Od té doby až doposud

jsou barvy Palette stále k dostání.

1974
Je

zaveden nový systematický koncept týkající se ondulace zahrnující konzultace, technologie a trénink kadeřníků.

1980
V tomto roce Schwarzkopf představil  řadu BC Bonacure – první kompletní pečující řadou. I v současné době je z pohledu Schwarzkopf Professional BC Bonacure velice důležitou pečující

řadou. Patří mezi nejoblíbenější produkty v salonu i v domácí péči.

1987
Schwarzkopf je první mezinárodní kosmetický producent, který reaguje na společensky relevantní témata jako ochrana životního prostředí. Lak na vlasy „Drei Wetter Taft“ je plněn hnacími plyny bez freonů.

1995
Společnost Henkel přebírá značku Schwarzkopf pod svá křídla.

1997
Vzniká divize Schwarzkopf Professional, která se orientuje na profesionální trh, tedy přímo na kadeřníky a salony.

1998
Schwarzkopf oslavil 100. výročí uvedením dalšího inovativního produktu. „Re-Nature“ je první samopigmentovací barvou pro šedé vlasy. Receptura, pokud je vystavena vzdušnému kyslíku, navrací vlasům jejich přirozenou barvu.

2000
S nástupem milénia přichází Schwarzkopf se stylingovými produkty OSiS. Zkratka je složena z počátečních písmen slov Only Sales in Salon. Produkty OSiS představují mimořádně kreativní stylingovou řadu umožňující vytvořit jakýkoliv účes do jakýchkoliv podmínek.

2002
Společnost začíná s globálním systémem vzdělávání prostřednictví svých ASK akademií, v nichž zkušenosti předávají kadeřníci kadeřníkům.

2004
got2b, mladá značka, která vychází z trendů ulice, je uvedena do evropských obchodních řetězců.

2007
Vznikají Essential Looks. Profesionálové z řad kadeřníků přenášejí aktuální trendy do účesů vhodných ke každodennímu nošení. Tyto trendy („Looks“) fotí světově uznávaní fotografové.

2008
Na trhu se objevuje další z revolučních produktů společnosti Schwarzkopf – BlondMe. Díky tomuto produktu se dokonalá blond barva stává realitou. Do dneška se jedná o jedinou profesionální značku určenou pro blond vlasy.

2009
Rostoucí zájem o životní prostředí vedl k vývoji a představení barvy Essensity. Jedná se o vysoce účinnou, přesto přírodní barvu bez obsahu amoniaku.

2010
Vzniká celosvětová sociální aktivita Shaping Futures, která podporuje studenty a přibližuje jim kadeřnické řemeslo prostřednictvím profesionálních kadeřníků. Ti se jim věnují v několikadenním školení.

2016
Schwarzkopf představuje charitativní iniciativu „Million Chances“. Společně s lokálními a mezinárodními neziskovými organizacemi seznamuje Schwarzkopf veřejnost s projekty, které podporují dívky a ženy po celém světě v budování úspěšného profesního i osobního života.

2017
Značka Schwarzkopf Professional se zasloužila o zápis do Guinessovy knihy rekordů. 19. listopadu 2017 bylo na jednom místě nabarveno produktem BlondMe celkem 296 lidí. Je to největší počet lidí nabarvených naráz na jednom místě v historii.

2018
Je tu RoyalTakeOver. A to jsou nové barvy, které společně vytvořili koloristé, stylisté a influenceři z oboru. Tři dvoučlenné týmy vytvořily tři barevné kolekce: Dusted Rouge, Disheveled Nudes a na podzim se představí Lucid Nocturnes.