NIVEA Men Silver Protect 150 ml

Kód: 2D1674
Neohodnoceno
Značka: Nivea
59 Kč 48,76 Kč bez DPH
Skladem na prodejně
Můžeme doručit do:
25.11.2019

Pánský antiperspirant ve spreji s inovativním složením, které bojuje proti pachu a potu s ionty stříbra

Detailní informace

Detailní popis produktu

Deodorant NIVEA MEN Silver Protect je kosmetický přípravek, který muže spolehlivě ochrání před pachem potu až po dobu 48 hodin. Tento jedinečný deodorant vám poskytne neobvykle dlouhodobou ochranu proti pocení. Přípravek obsahuje antibakteriální ionty stříbra, neobsahuje alkohol, ani barviva. Povzbuzující a mužná vůně s citrusovo-kořenitým nádechem vám dodá svěží pocit a energii po nekonečně dlouhou dobu!

Doplňkové parametry

Kategorie: Pánské
Hmotnost: 0.128 kg

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

Pamatujeme si, jak ji každé ráno a večer používaly naše maminky. Pamatujeme si, jak nám jemným bílým krémem hladily pokožku po koupeli nebo před tím, než jsme si šli hrát. Také si pamatujeme, jak naši tatínkové používali NIVEA Creme při holení a po holení.  Díky těmto vzpomínkám se modrá krabička NIVEA stala součástí života mnoha rodin po celé generace. Ale byly i časy, kdy tato modrá krabička nebyla vůbec modrá.  Když jsme NIVEA Creme uvedli v roce 1911 na trh, krabička měla žlutou barvu a zdobily ji zelené okvětní lístky v secesním stylu. Až v roce 1925 jsme se rozhodli zavést novější design a tak se zrodila modrá krabička.  Od té doby se obal, specifická vůně a sametová struktura  NIVEA Creme příliš nezměnily. Možná proto si krém NIVEA pamatuje tolik lidí. Kromě toho, že nám spolehlivě vyživuje pokožku, nám také připomíná obrazy, vůně a pocity našeho dětství. Ať už z jakéhokoliv důvodu, modrá krabička NIVEA se stala jedním z nejúspěšnějších výrobků pro péči o pokožku všech dob. Ale především se stala symbolem tradice pro miliony rodin ve více než 200 zemích světa. A my doufáme, že ještě mnoho let bude lidem přinášet nádherné vzpomínky.

 

Jak to všechno začalo

NIVEA patří mezi značky, kterým lidé na světě nejvíce důvěřují, ale za tímto úspěchem stojí jen tři lidé, kteří sdíleli společnou myšlenku. Celé to začalo v roce 1911, kdy farmaceut a vizionářský podnikatel Dr. Oscar Troplowitz objevil možné využití Euceritu, emulgátoru vyvinutého chemikem Dr. Isaacem Lifschützem.