Z důvodu extrémního vytížení přepravců se může dodání objednávky zpozdit v řádech dnů. Prosíme o trpělivost.

Coccolino aviváž 1050ml

Kód: 8D3015
Neohodnoceno
Značka: Unilever
49 Kč 40,50 Kč bez DPH
Na dotaz
Položka byla vyprodána…

Coccolino koncentrovaná aviváž - Blue Splash - 1,05L na 42 pracích dávek

Detailní informace

Detailní popis produktu

Velmi oblíbená koncentrovaná aviváž od značky Coccolino s velmi intenzivní vůní, která Vás překvapí kombinací dokonalých parfémů. Díky své koncentraci je vůně velmi intenzivní.

Doplňkové parametry

Kategorie: Prací prostředky a aviváže
Hmotnost: 1.119 kg
Položka byla vyprodána…

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

O nás

Jsme jedním z největších dodavatelů výrobků pro osobní péči a péči o domácnost, potravin a nápojů. Naše produkty, které denně používá 2,5 miliardy spotřebitelů, prodáváme ve více než 190 zemích světa.

Děláme z udržitelnosti samozřejmost

Po našich výrobcích sáhne každý den takové množství lidí, protože chtějí vypadat dobře, cítit se dobře a užívat si život na maximum. Zhruba třetina celosvětové populace si vybírá z globálně oblíbených značek, jakými jsou Hellmann’s, Knorr, Magnum. Algida, Lipton, Knorr, Rexona nebo Dove, a z kultovních lokálních značek, jako Míša či Savo v České republice a na Slovensku, Suave v USA nebo Bango v Indonésii. Třináct z 50 nejlepších světových značek vlastní naše společnost.

Náš geografický dosah nám zajišťuje přítomnost na celém světě, a to včetně mimořádné pozice na rozvojových trzích, které nám přinášejí 58 % našeho obratu.

Naše obchodní aktivity pokrývají komplexní globální řetězec hodnot. Spolupracujeme s mnoha tisíci dodavatelů a vydáváme asi 34 miliardy euro za zboží a služby, včetně asi 13 miliard euro za přísady a suroviny, ze kterých vyrábíme produkty v našich více než 300 závodech napříč 69 zeměmi. Tyto produkty se následně distribuují k 25 milionům maloobchodních prodejců, od supermarketů po malé obchody se smíšeným zbožím, přes další rychle se rozvíjející kanály, například e-commerce. Jsme druhým největším inzerentem na světě ve výdajích do médií.